esmaspäev, veebruar 10, 2020

Saade raadios ja televiisoris

Olime teel kooli. Sõitsin Kristeri ja Jürgen I-ga samas bussis. Nad läksid maha juba enne Kaunase peatust, mina sõitsin edasi. Mina olin varasematel kordadel kooli hiljaks jäänud, nemad mitte. Kui me olime samal kellaajal bussi peal, pidid nad õigeks ajaks kooli jõudmiseks lihtsalt minust kiiremini kõndima. Bussist väljudes hakkasidki nad hästi kiiresti kõndima. Mõtlesin, et nad läksid varem maha tõenäoliselt sellepärast, et peatused võivad olla ümber tehtud. Siis tuleb järgmine peatus senisest Kaunase peatusest natuke hiljem.

*
Kuulasin raadiot. Arvasin saatesolijate hulgast ära tundvat Kadri hääle. Aga võisin ka kergesti inimesi segi ajada. Järgmine päev olime Paides ja sama saadet näidati televiisoris. Ema küsis, kas saates on Kadri. Mina ütlesin, et mulle ka eile raadiost seda saadet kuulates tundus, et ma tundsin Kadri hääle ära. Tõnu ütles, et saates ei ole Kadri. Aga kui algasid lõputiitrid, siis luges Toomas tiitritest välja ikkagi Kadri nime. See ei olnud ka kindel, kas ta luges õigesti, sest tiitrid liikusid nii kiiresti. Ema nüüd uskus, et seal oli Kadri olnud, ja ütles, et mina ei valeta. Mina ütlesin, et aga televiisorist ma ei tundnud ära, ma tunnen inimesi hääle järgi paremini kui näo järgi. Ema ütles, et kodus on raadiol paremad heliseadmed. Nüüd mulle tuli meelde, et pidin kuulama seda saadet üleeile, mitte eile, sest eile hommikul hakkasime kohe Paide poole sõitma. Tõnu rääkis praegu teises toas telefoniga, ja ütles, et saates oli Kadri ja kasutas meie pere kohta saadud informatsiooni, sest me olime varem tuttavad.

0 vastukaja: