teisipäev, veebruar 18, 2020

Kraadiõppurid

Olin Tallinnas. Väljusin ühest majast. Vaatasin veel maja poole. Nägin, et ühes toas Helina moodi inimene võimleb. Ma ei teadnud, kas see on tema. Teadsin, et ta elab selles majas, aga ma ei mäletanud tema korterinumbrit. Pidin seda Tartus ümbriku pealt vaatama. Läksin bussijaama, et Tartusse tagasi sõita. Mõtlesin, et enne sõitu veel söön. Teen lihtsama söögiaja.

*
Olin magistrant. Olin varasematel aastatel eksamite tegemist edasi lükanud, aga tänavu tahtsin kõik eksamid ära teha. Loengus istumine võis küll minna piinarikkaks. Oli läinud ka varem, aga siiani olin need kuidagi kuulatud saanud. Bakalaureuseõppes olin saanud stipendiumi, aga magistriõppes ma polnud seda küsima hakanud, sest nüüd olin tasulises õppes. Küsisin Sandrilt, kas ta on tasulises või tasuta õppes. Ta vastas, et tasuta. Küsisin, kas tasulises õppes on õigus heade hinnete korral stipendiumi saada. Sander vastas, et on küll, aga seda makstakse ainult nendele, kes avalduse kirjutavad. Algas uus loeng. Öeldi, et jääb mulje, et Bristol kirjutab romaane hästi ja räägib hästi, aga vaadake, milline tema doktoritöö on. See pole doktoritöö, vaid nali. Seda ütles Volmer. Kui ta rääkimise lõpetas, läks ruumi ette Laats ja ütles Bristoli kaitseks, et pole ühtegi doktoritööd, mille kohta Volmer hästi ütleks.

0 vastukaja: