kolmapäev, veebruar 05, 2020

Kontrolltöö üleandmine

Lähenesin praeguse kodu poolt Kaunase puiestee hoovile. Mõtlesin, et olen siit kogu aeg ainult mööda kõndinud, aga täna teen teoks mõtte hoovi sisse minna. Kõhklesin siiski, kas minna. Kõndisin hoovi kolme maja kõrval, aga neljanda kõrval siiski mitte.

*
Kirjutasime ajalootunnis kontrolltööd. Tund sai läbi ja viisin oma töö õpetaja kätte. Ütlesin, et rohkem ühe tunniga kirjutada ei jõudnud. Õpetaja hakkas lugema, mida ma kirjutanud olin. Ta ütles, et nii üles puhutud alguse kohta on järgnev liiga sisutühi. Ülespuhutud alguse all ta võis mõelda nii kontrolltöö esimesi lauseid kui ka minu suulist kommentaari, et oleksin võinud ka pikemalt kirjutada. Mõtlesin, et tegelikult ma ei kirjutanudki tervet koolitundi, sest vahepeal pidin muud tegema, aga õpetaja võib selle ära unustada. Mõtlesin, et võiksin ühele poisile soovitada, et ta võiks raadios rääkida, sest siis ei ole ta löömisulatuses.

0 vastukaja: