teisipäev, veebruar 25, 2020

Tänaval tulemustest

Mulle tulid vastu ema, Madis ja tema naine. Tahtsin Madisele rääkida oma malevõistluse tulemusest, aga mõtlesin, et võibolla ta juba teab. Madis küsis, mida ma ütlen, aga ma ei hakanud midagi ütlema. Varsti tulid nad mulle jälle vastu. Nüüd küsisin Madiselt, kas ta juba teab, et mul läks malevõistlustel hästi. Ta vastas, et jah, ema rääkis. Ütlesin, et aga seda ema vast ei rääkinud, et ma jagasin kohta Klausi ja Toomaga. Olime ulatunud otsapidi esiklomikusse, aga oma nime nimetasin viimasena esikolmikust väljas. Arvasin, et see on eriti hea saavutus sellepärast, et see oli üle-eestiline, mitte Tartu turniir. Ütlesin, et osavõtjaid oli peaaegu sada. Madis oli nõus, et üle-eestiline turniir ja umbes sada osavõtjat, siis on hea tulemus.

*
Lapsele oli tehtud hulk kingitusi. Vaatasin talle kingitud mootoriga mänguautot. Proovisin, kas see sõidab ka. See sõitis väga suure kiirusega teise tuppa. Lülitasin mootori nupu välja. Ütlesin lapsele ka, et ma selle välja lülitasin. Muidu ta poleks võibolla tähele pannud ja oleks võinud arvata, et auto on katki.

0 vastukaja: