neljapäev, veebruar 27, 2020

Elu Tartus

Keegi on avaldanud raamatu pealkirjaga "Minu Tartu". Proovin kirjutada sellisel teemal enda seisukohalt kümnelauselise teksti:

1. Olen ema poolt mitmenda põlvkonna tartlane, isa poolt teise põlvkonna. 2. Olen Tartus elanud kolmel tänaval - Ujula tänaval, Kaunase puiesteel ja Uuel tänaval. 3. Olen õppinud kahes Tartu koolis - Tartu 2. keskkoolis ehk viimases klassis Miina Härma Gümnaasiumi nime kandnus ja pärast selle lõpetamist kokku kümme aastat Tartu Ülikooli kahes õppeastmes. 4. Minu siinelamise ajal on riigivõim vahetunud - Nõukogude Liit asendus Eesti Vabariigiga, mõningane muutus oli ka Euroopa Liitu astumine. 5. Tartut on nimetatud heade mõtete linnaks ja mõtlemist olen treeninud spordikooli maletrennis ning erinevates maleklubides. 6. Paljudes majades nii Tartus kui ka kaugemal olen käinud just seoses malemänguga. 7. Male on ainus spordiala, milles olen tulnud linna meistrivõistlustel medalikohale, samuti saanud teisel turniiril parima tartlase auhinna nimelise auhinna. 8. Muudest spordialadest olen tegelenud Tartu tänavatel kõndimise, suusatamise ja varem pallimänguga, lisaks teen tubaseid harjutusi. 9. Mulle meeldib, et Tartus on parke, ei meeldi soov neid täis ehitada ega autode arvu kasv. 10. Täna teatati koroonaviiruse Eestisse jõudmisest, seetõttu muutub veelgi küsitavamaks, kui palju elupäevi veel on.

0 vastukaja: