teisipäev, veebruar 04, 2020

Lugemisvõimalused

Ma polnud magistritööd kirjutades eriti mõelnud. Aga olin endale siis ajaleheartiklitest palju väljakirjutusi teinud, tahtsin nüüd neid lugema ja nende üle mõtlema hakata. Rääkisin isale, et olin pakkunud ükskord magistritööd lugeda ühele mehele, kes oleks võinud seda kritiseerima hakata, aga ta ei hakanudki lugema, vaid ütles, et põhiliselt loeb ta luuletusi.

*
Sõitsin Pikal tänaval jalgrattaga. Mulle keeras selja tagant otsa üks teine jalgratas. Võibolla selle juht keeras otsa sellepärast, et liikluseeskirjade järgi oleks ma pidanud sõitma tee teisel poolel. Aga ma ei lähtunud liikluseeskirjast, vaid sellest, millised märgid asfaldile oli joonistatud. Jalgratas oli nüüd katki, mistõttu hakkasin seda käe otsas veeretama. Katki oli ka otsa sõitnud jalgratas, aga mõlemad jalgratturid olid terved.

0 vastukaja: