reede, veebruar 07, 2020

Tulemused ja täpsustus

Täna mängiti turniiri 12 osavõtja, 7 vooru ja 15 minutiga. Paremad kohad said:

1. Trohhalev
2. H. Pedmanson
3. Võistkond Metsoja / Peebo kahepeale
4. A. Pedmanson
5. Runnel

Kontrollisin uuesti, kas ma kirjutasin jaanuaris päevakeskuse turniiride algusajast õigesti, oletades, et võisin vaadata kausta valet otsa. Blogis kirjas olnud aastaarv osutuski natuke valeks, kustutasin selle ära. Täna leidsin ühe tabeli aastaarvuga 2004 ja järgmised aastast 2005. Võimalik, et arv 2004 oli kirjutatud eksituse tõttu pärast aastavahetust ühe võrra väiksem. Blogi arhiivist olen leidnud, et pühapäeviti spordikoolis mängiti veel aastal 2005, kui olin blogi kirjutamist alustanud. Olen üles kirjutanud ka aastal 2006 klubis räägitut. Aastal 2007 ma tõenäoliselt klubis ei mänginud, osaledes ainult suurematel võistlustel. 2008 olen hakanud samuti päevakeskuses mängima.

0 vastukaja: