laupäev, veebruar 15, 2020

Käte asend

Jõudsin koju ja läksin oma tuppa. Seal oli vahepeal asju tõstetud. Tundus, et malelaud on rulli keeratud. Muutsin arvutis andmeid oma asukohariigi kohta ja arvuti soovitas mulle seepeale teistsugust asja. Sama juhtus, kui ma teist korda muutsin. Aga kui kolmandaks panin oma uueks asukohariigiks Ameerika Ühendriigid, siis arvuti ütles, et võltsimise eest tuleb karistus. Ma polnud mõelnud, et ma võltsin, vaid olin enda meelest katsetanud.

*
Istusin ühe laua taha. Minu kõrval istus üks tüdruk, kes hakkas mind õpetama. Ta rääkis, et osade inimeste puhul on käitumine seletamatu. Mõtlesin, et sellega ta tahab rääkida vist mulle juba tuttavast introvertide teooriast. Tüdruk hoidis käsi laiali, nii et küünarnukk puutus mulle vastu. Ta tahtis, et mina ka käed laiali ajaksin. Ütlesin, et mina hoian käed koos, muidu mul on külm. Tüdruk ütles, et käte laiali hoidmine annab just sooja. Ta palus, et ma hoiaks 42 sekundit käsi laiali. Mõtlesin, et kui ta palub, siis ma võin seda teha.

0 vastukaja: