esmaspäev, juuni 29, 2020

Ajaloolasest ehitajaks

Üks poiss sai küll ajaloo õpetajakoolitusse sisse, aga tal ei õnnestunud seda lõpetada, seetõttu asus ta tööle ehitajana. Ta püüdis paneele üksteise peale sobitada. Vahepeal tundus, et sein ei tule sirge. Ta murdis ühe paneeli pooleks. Õigem oleks olnud noaga sirgelt lõigata. Üks mees küsis mult, miks mina ei ehita. Ma ei vastanud midagi. Ta arvas vist, et ma ei tee ühtegi asja, aga mul oli tõlketöö pooleli.

*
Maksin Harujõele võla tagasi. Ütlesin talle, et maleklubi asub Jakobi tänaval. Ta oli seal varem käinud, aga vahepeal pool aastat mitte, seetõttu küsis ta nüüd üle, kus see asub. Ütlesin, et Jakobi 35.

*
Minu blogi uue sissekande alla pakuti reklaami. See pidi olema uut tüüpi kohandatud reklaam, mis arvestab konkreetse sissekande stiiliga. Võtsin pakkumise vastu. Alles pärast seda hakati täpset sõnastust kohandama. Ütlesin pere liikmetele, et võtsin blogile vastu kohandatud reklaami, sest kommentaare tuleb vähe.

0 vastukaja: