pühapäev, juuni 28, 2020

Korduvad eksamid

Kõndisime Arktikas. Läksime sügavamale sisemaale Põhja-Ameerika mandri kohale ja seal läks külmemaks. Oleks saanud teha filmi kullast. Puudutasin ühte liblikat ja tal tuli üks tiib küljest. See juhtus minu toas. Seal olid külalised. Need jagunesid erinevateks laste väeosadeks, millest igaühe liikmetel oli kindel käitumisviis. See oli nagu mängus Reis ümber maailma, kus oli raske finišisse jõuda, sest sai teha korraga ainult endale omane arv samme. Külalised hakkasid lahkuma ja maha jääv ühe tiivaga vares tegi nendega koha peal riviharjutusi kaasa. Seletati, et ega vares seda muidu ei teeks, kui ta ei loodaks, et talle antakse selle eest süia.

*
Lähenes Piirimäe uusaja ühe poole eksam. Algul mõtlesin sinna minna, aga siis mõtlesin, et lükkan jälle edasi, sest kui ma ei jõua daatumeid pähe õppida, siis ma viit ei saa. Ja daatumite pähe õppimiseks oleks olnud vaja nädalat, aga ühel ja samal nädalal oli kaks eksamit, lisaks jätkusid koolitunnid. Olin uusaja ühe poole eksamit juba kaks korda teinud, ka nüüd tuleva eksami olin juba ühe korra ära teinud. Eksamile minejatel pidi olema kaasas referaat. Mõtlesin, et olen raamatukogus välismaa ajalooajakirju ka niisama lugemas käinud, saan kirjutada referaadi juba varem loetu põhjal. Krister näitas Arturile, et ma kirjutasin ühe luuletuse. Artur vaatas seda, ja ütles, et ta juba tunni ajal nägi seda.

0 vastukaja: