kolmapäev, juuni 17, 2020

Pesemiskohad

Õpetaja rääkis inimesest, kes enne operatsiooni tahtis kindlasti nimetada ühe teise inimese nime. Ja kui oli nimetanud, ei leppinud veel sellega, vaid hakkas pärima, kuidas sellel inimesel läheb. Ütlesin, et ühel minu sugulasel oli selline eesnimi, nagu sellel opereeritaval. Õpetaja vastas, et võibolla see oligi tema. Järgmine tund pidi olema kehaline kasvatus. Läksime poiste duširuumi ukse taha. Sellel oli nüüd klaasuks. Siseneda veel ei saanud, sest eelmine klass oli sees. Istusime pingile. Vastasseinas olid ka mingid uksed. Küsisin, kas need pole ka duširuumid. Vastati, et need on ühed teised ruumid. Varem polnud selle koha peal üldse uksi olnud. Minu kõrvale istusid vene poisid. Üks küsis teiselt ühe kontrolltöös esinenud eestikeelse sõna tähendust, et kas see tähendab sama, mis teine eestikeelne sõna. Pakutud variant oli vale, aga teine vene poiss ka ei teadnud. Pakkusin vene keeles vastet. Poisid ei saanud vastusest aru. Kordasin sama sõna teistsuguse rõhuga. Nad ei jäänud sellega ka rahule. Ütlesin nüüd vasteks hoopis teistsuguse tüvega sõna. Sellega jäid nad rahule ja kordasid, et aa, selline tähendus. Saime duširuumi sisse. Ma ei tahtnud läbipaistva klaasukse tõttu lahti riietuda. Ütlesin, et see on muudetud nudistide duširuumiks. Vaatasin, et edasi ei tule ka ühtegi varjatumat ruumi, väljaarvatud juba pesemisruum. Võibolla ainult otse duši kraani all saaks lahti riietuda.

*
Pidime minema klassiga sauna. Räägiti, et saunas ei tohi olla ilma riieteta, on vaadatud, et muidu hakkavad ameeriklased naabreid tapma. Mõtlesin, et ilmselt kehtib see nõue ainult söömisruumi kohta, mitte lavaruumi ja pesemisruumi. Nagu eelmiselgi korral, tuli ka sel korral kardin kardinapuu küljest lahti. Hakkasin seda nagu eelminegi kord ette tagasi panema. Martin tuli mulle appi. Kardinapuu murdus nüüd veel katki, aga jätkasin selle külge kardina panemist. Martin ei teadnud, kuidas arvestatakse, et õige konks saaks läbi õige augu. Õpetasin, et konksud saab üle lugeda ja kahte rühma jagada, siis näeb, milline konks on keskmine. Martin polnud ikkagi kindel, kas asi käib nii. Mõtlesin, et mul on isegi vähe aega ja panen veel iga kord kardinat ette. Aga ma teen seda, sest ma olen abivalmis iseloomuga.

0 vastukaja: