pühapäev, juuni 07, 2020

Veel malenurkasid

Olin kogunud varem ajalehe malenurkade väljalõikeid. Nüüd anti mulle veel ajalehti, et ma nendest ka malenurgad välja lõikaksin. Hakkasin algul lõikama, aga siis mõtlesin, kas raamatukogule kuuluvaid ajalehti sobib tükeldada. Ma võisin malenurgad ka ümber kirjutada või neid pildistada. Arvutis hoitavad fotod võisid küll õhku lennata.

*
Läksin väiksesse kööki arvuti taha. Sellele arvutile oli võibolla sisse murtud, sest ühel korral oli tulnud ekraanile vale asi, aga ma polnud veel sissemurdmist kõrvaldanud. Nüüd Klaus õpetas, kuidas seda teha. Selleks tuli minna ühte kataloogi. Selles kataloogis olid ainult Tõnu asjad, aga Klaus ütles, et ta teeb mulle ka sinna ühe faili. Mõtlesin, et selles kataloogis on riskantsed asjad, kui neid katsetada, võib midagi veel hullemat juhtuda. Jäin väiksesse kööki üksi. Siis tuli selle uksele Henn, kes ütles, et ta tahab sinna lugema tulla. Ütlesin, et ei saa, ma kasutan seda ruumi kõige rohkem pühapäeviti, sest siis on isa oma toas.

0 vastukaja: