esmaspäev, juuni 22, 2020

Mees ja külalised

Ühele mehele pidid saabuma külalised, aga ta polnud veel päevariideid selga pannud. Ta ei läinud külalistele vastu, vaid tõmbas endast valge lina üle ja teised ei leidnud teda üles. Seda näidati ühes filmis. Seejärel näidati, kuidas see mees läks omaette majade vahele rääkima, et ta mõtles selle üle järele, mis teda külaliste juures häirib, ja jõudis järeldusele, et teda ei häiri muu, kui et külalised toovad tema majja teistsugused kombed kui ta elu aeg harjunud on. Ta laulis seda koos ansambliga. Pinginaaber vaatas mulle otsa, et kas ma olen imestunud, saades teada, et see mees on olnud nooremana laulja.

*
Mul lähenes hambaarsti aeg. Olin arvanud, et hambad on suhteliselt terved, aga nüüd tuli kaks esihammast üldse suust välja. Selgus, et neis olid nii suured augud, et hambad olid seest täiesti õõnsad. Ma polnud üldse valu tundnud, mis näitas, et mul oli suur valutaluvus. Tundus, et kilde hakkas eralduma ka teiste hammaste küljest, kuigi see võis olla ka söödud kontide puru. Üks tagahammas tuli siiski suust välja. Mõtlesin, et varsti pean teistsuguse häälega ütlema, et ma jäin hambutuks.

0 vastukaja: