esmaspäev, juuni 15, 2020

Hea tuju

- Nimeta kümme asja, mis on kunagi tuju paremaks teinud.

- 1. Ükskord olin rõõmus, kui täitsin malekäikude äraarvamises esimest korda kolmanda järgu normi.
2. Ükskord oli mul hea meel, kui klassivend loetles korrale kutsuvale õpetajale jõugu liikmeid ja nimetas ka minu nime.
3. Selle üle oli mul hea meel, kui naabrilt küsiti, kas ta on ka minu kambas ja ta vastas, et on küll.
4. Mul on olnud hea meel, kui olen näinud oma nime kaastöö all trükituna.
5. Mul oli hea meel, et kodus oli vähemalt üks Turbo nätsu paber.
6. Mulle meeldis, kui klassivend mulle koju oma elektronmängu laenas.
7. Mulle meeldib, kui saab vannitoa ukse riivi keerata ja riided seljast võtta.
8. Mul oli hea meel, kui üks tüdruk loengus minu kõrvale istus.
9. Mul läks tuju heaks, kui sain kirjasõbralt esimese paberkirja.
10. Mind rõõmustas, kui uudistes öeldi, et tšetšeenid on ühe lahingu võitnud.

0 vastukaja: