reede, juuni 19, 2020

Vastaseta turniiril

Maleklubis toimus turniir. Üks mees ütles mängu ajal endast nooremale vastasele, et ütleja põlvkond mängib nii, et avangus eriti nuppe välja ei too. Ta ütles, et vastane sellepärast kaotabki, et tema toob. Mulle hakkas tunduma, et õpetaja võib olla kuulus mängija Pohla. Mõtlesin, et õpetus võib olla õige, sest kui nupud välja vahetada, saab mäng läbi, aga kui nuppe varjata, saab nendega pikemalt rünnakut kavandada. Ühel laual mängisid Viikmaa ja Pedmanson. Pedmansonil oli võiduseis, aga Viikmaa kutsus kohtuniku, öeldes, et see on defektiga kell, vastase aeg peab juba kukkunud olema, aga pole seda teinud. Minu arvates polnud Pedmansonile kaotust anda vaja, aga kui ma tabelisse vaatasin, oli kohtunik seda siiski teinud. Järgmise vooru ajal mul jälle vastast ei olnud. Mulle hakkas tunduma kahtlane, et teised kogu aeg mängivad, aga mul ei ole kaks vooru järjest vastast.

*
Tahtsin magistriõpet lõpetada. Läksin Eesti ajaloo õppetooli, et Rosenbergiga rääkida. Teda ei olnud kohal. Istusin maha ja püüdsin magada. Mõtlesin, et mul võib magamatuse tõttu vastamise hinne halvem tulla. Rosenberg tuli kohale, aga tema vastuvõtuaja alguseni oli veel natuke aega, seetõttu magasin edasi.

0 vastukaja: