reede, juuni 05, 2020

Lugemata teosed

Läksin antikvariaati. Seal oli müügil sari "Seiklusjutte maalt ja merelt". See oli müügil olnud ka siis, kui ma antikvariaadis palju aastaid tagasi käisin. Praegu oli müüjaks üks vana mees. Rääkisin talle, et vanasti ma mõtlesin, milliseid selle sarja raamatuid ma kõiki lugeda tahan, aga nüüdseks ei ole ma neid lugenud ja olen juba seiklustest lugemiseks liiga vana. Seda ma ei hakanud ütlema, et osasid selle sarja raamatuid ma olen ikkagi lugenud. Mees algul naeris minu jutu peale, siis ütles, et inimesed saavadki teiste jutust lihtsustatult ja valesti aru.

*
Algas ajalooloeng. Ma ei hakanud kohe naisõppejõu juttu konspekteerima, sest otsisin alles asju. Ta võis mõelda, et mida ma kirja ei pane, seda ei oska ma ka eksamil rääkida. Aga ta ei teadnud, et ma tean tema räägitavat juba varem. Kui õppejõud tegi pausi, kirjutasin selle ajal. Õppejõud jagas kõigile maskid. Selle nöör läks silmade ette. Leidsin, et kui selline mask ette panna ja õppejõud on seda enne veel oma kätega puudutanud, võib just koroona saada. Õppejõud ütles, et üritust ei saa enam ära jätta, kui välisajakirjanikud on kohale kutsutud.

0 vastukaja: