neljapäev, juuni 18, 2020

Ruum raamatutele

Vaatasin, kus on riiulites veel raamatute jaoks ruumi. Natuke ruumi leidus. Varem ma polnud vendade asju vaadanud, aga kui mul oli palutud kõiki korteri asju sorteerida, siis olin seda teinud ja nüüd oli mul kõigest ülevaade. Mõtlesin, et mõne asja võib ka ära visata. Näiteks oli riiulis raamatute ees neli kuubikut, aga üle ühe ei läinud vaja. Hakkasin minema trepist alla postkastile. Keegi tuli vastu, aga ma ei öelnud talle tere, sest ma ei näinud teda, kuna mul olid silmad kinni. Alles kui ta oli jäänud selja taha, ütlesin, et ma ei näe praegu midagi.

*
Paides oli algamas pidu. Pakkusin esimese asjana liha, et esimeseks ei oleks šampus. Mingi nõiduse tõttu kahanes lihatükkide arv kiiremini kui neid võeti. Seetõttu tuli kiiresti süia.

0 vastukaja: