teisipäev, juuli 28, 2020

Elukohas

Rääkisin ühe väikse poisi kohta, et erinevalt teistest poistest ei õppinud ta jooksma, siis õpetasin ta ronima ja selle sai ta selgeks. Joonistasin koos selle poisiga. Üks noor naine ütles minu ja selle poisi kohta, et see on väga hea, et me oleme kogu aeg ühes ja samas kohas elanud. Ta soovitas, et me ei kolikski ära. Mina leidsin, et kui alguses elada halvemas kohas, siis on parem kolida. Üks külla tulnud mees rääkis, et meil on imelik perekond, inimesed tahavad omandada kuulsate inimeste tekke, aga meil on tekid mustad. Vastasin, et õige inimene ei taha omandada teise tekki, vaid raamatut.

*
Olime psühhiaatriahaigla hoones. Üks poiss küsis, mis ilmakaarde jääb peauks. Mõtlesin, et ma oskan sellest majast läbi minna sellepärast, et mul on rohkem praktikat. Alguses pidin mina ka iga kord uuesti õiget teed otsima. Ja kui tahta leida konkreetset ruumi, siis peaks praegugi otsima.

0 vastukaja: