teisipäev, juuli 14, 2020

Üheteistkümnes klass

1. Hakkasin käima lisaks matemaatika olümpiaadidele ka füüsika omadel.
2. Minu keskmine hinne hakkas paranema.
3. Matemaatikaolümpiaadil ei saanud ma enam nii häid kohti kui aasta varem.
4. Teist aastat järjest tundus üks tüdruk teistest ilusam, aga aasta lõpus vahetus, kes.
5. Füüsika õpetaja võrdles mind Einsteiniga, et Einsteini anne ei paistnud ka algul välja, vaid alles hiljem tänu visadusele ja kangekaelsusele.
6. Üks klassivend imestas, et just mind kiideti, kui ma polnud olümpiaadi parim, vaid keskmisel kohal.
7. Õpetaja arvates oli siiski tähelepanuväärne, et ma edestasin olümpiaadil neid, kes olid nendel kauem käinud.
8. Õppisime kolmandat aastat saksa keelt kolmanda õpetajaga ja kevadel oli selles aines üks kahest eksamist.
9. Kuigi kümnendas klassis olin saanud tunnistusele kahe just saksa keeles, tegin nüüd samas aines eksami viiele.
10. Ühe aine õppimisest võis loobuda ja loobusin vene keelest.

0 vastukaja: