kolmapäev, juuli 29, 2020

Voolumõõtja

Kirjutasin eile rubriigis "päev", et ei osanud maal seinakontaktist voolu saada. Täna selgus, et asi oli selles, et tuli vajutada kolme voolumõõtja nuppu. Seda ma ka teha proovisin, aga teise asendisse sain vaid kaks, kolmas hüppas minu käe all tagasi ja siis mõtlesin, et seda vist ei tohi puutuda. Võtsin eile ka maalt linna telefonikõne ja sain telefonijutust valesti aru, nagu tulekski vajutada vaid ühte nuppu. Voolumõõtjal on kokku viis nuppu. Kahte neist vajutada ei olnud vaja. Sain telefonijutust aru, et kui liiga palju voolumõõtja nuppe korraga vajutada, võivad korgid läbi minna, aga tänase kontrollküsimusega selgus, et kui liiga palju aparaate korraga tööle panna. Mul vist vedas, et ma ülikoolis füüsikat õppima ei sattunud. Aga telefonikõne arusaamatused tähendavad, et minu jutust saadi ka valesti aru. Eile voolumõõtja vahepeal nagises ja mõtlesin, et see võib tähendada, et kaks nuppu korraga teises asendis on ka liiga palju.

0 vastukaja: