teisipäev, juuli 14, 2020

Teine klass

1. Teises klassis õppides oleksin tahtnud, et minu klassinumber oleks ikka veel esimene.
2. Lugesin selle klassi ajal vist raamatuid "Egeri tähed" ja "Kolm musketäri".
3. Ühel päeval koolist koju minnes ütlesin klassivendadele, et "Egeri tähed" on kõige paksem raamat, mida ma näinud olen.
4. Kujutlesin, et Vanemuise tänava kivimüür on midagi raamatust "Kolm musketäri", olen seda ka hiljem kujutlenud.
5. Meil olid esimesest klassist erinevad õpetajad matemaatikas, laulmises, tööõpetuses ja inglise keeles.
6. Matemaatika õpetaja Käsnar näitas klassile sedelitelt sõnu, mille kohta klass pidi definitsioone ütlema.
7. Ühte "Kolme musketäri" peatükki lugedes kujutlesin, et tegelasel on uue laulmisõpetaja Laari välimus.
8. Koolis hakati õpetama vene keele tähti ja inglise keeles varem õpitud hääldusmärkidele lisaks ka sõnade kirjapilti.
9. Matemaatika õpetaja Käsnar näitas ühel korral klassile minu vihikut ja ütles, et näitab, milline üks vihik ei tohi olla.
10. Olin hakanud sellel leheküljel lahendama kästust erinevat ülesannet ja viga märgates selle maha tõmmanud.

0 vastukaja: