esmaspäev, juuli 13, 2020

Esimene klass

10 mälestust esimesest klassist:

1. Istusin ühel päeval sööklas Kristeriga samasse lauda, sest olin kuulnud, et ta räägib, et kõik asjad on marineeritud.
2. Krister hakkas käskima mul koridoris jalutades käsi üles tõsta, sellest pääsemiseks rääkisin talle ühe naljaloo edasi.
3. Pärast seda rääkisime vahetundides kordamööda jutte, mida nimetasime naljajuttudeks, hiljem rääkis neid Krister üksi.
4. Kolmandana tahtis meiega koos jalutada Peep, aga vahepeal õpetajad ütlesid, et rohkem kui kahekesi ei tohi jalutada.
5. Teisel poolaastal sain Kristeriga halvemini läbi, ta lasi Ivol mind pärast tundide lõppu kooli väravas kinni hoida.
6. Enne õppeaasta lõppu kuulutas Krister minu vastase sõja lõppenuks ja viimasel õppeaasta päeval läksin koos tema ja Peebuga koju.
7. Minu esimene pinginaaber õppeaasta alguses oli Ariel, aga varsti pani õpetaja ta halva käitumise pärast üksi istuma.
8. Inglise keele tunnis Erik palus, et ma tema kõrvale istuks.
9. Ivar ei käinud suurem osa aastast koolis liiklusõnnetuse tagajärjel.
10. Nimetasin enda lemmikaineks matemaatikat.

1 vastukaja:

Kairi ütles ...

Sul on hea mälu, Simo. Kurb, et poisid on kiusajad.