teisipäev, juuli 14, 2020

Kümnes klass

1. Sel õppeaastal oli paralleelklasse uuesti kahe asemel kolm, ma ei käinud enam A, vaid C klassis.
2. Osa klassikaaslasi olid vanad, aga osa olid tulnud B klassist, osa muudest koolidest ja mõned õpilased olid meie koolist lahkunud.
3. Esimest korda oli klassijuhataja mees, selleks oli matemaatikaõpetaja Holts.
4. Õppeaasta teisest nädalast tulid mul suvevaheajal puudunud ärevushäired tagasi ja enam ei kadunud.
5. Hakkasin inimestega rääkimist vältima.
6. Hakkasin käima matemaatika olümpiaadidel, varem ma polnud olümpiaadidel osalenud.
7. Sain esimest ja viimast korda elus tunnistusele kahe, sest ühel õpetajal olid päevikus teised hinded kui mina teadsin.
8. Malejärk tõsteti kolmandalt teiseks.
9. Õppeaasta esimestel päevadel istus üks tüdruk inglise keele tunnis parema koha puudumisel minu kõrval, aga siis otsustasin, et ma ikka ei taha tüdruku kõrval istuda.
10. Olin suvevaheajal kõvasti kasvanud ja nüüd vist klassi kõige pikem.

0 vastukaja: