pühapäev, juuli 05, 2020

Mängukohas ja saalis

Malemängukohas lubas üks poiss mind võita. Vastasin, et ma mängin kaks mängu. Mängu alustamiseks oli laual juba seis, kus kummaltki oli ühte nuppu liigutatud. Ütlesin, et alustame mängu algseisust, ja panin need nupud algseisu tagasi. Maleklassi arvutisüsteemis oli otselink, millega sai seinal näidata minu kodulehekülge. Minu kodulehekülg tõmmati ka praegu seinale. Allpool oli seal malest, aga ülaservas tuli piltide rida. Vaadati, mis pildid need on. Allpool tuli pilt, millel olin ilma riieteta. Seda nähes naerdi. Olin ka maleturniiril ilma riieteta käinud, siis polnud naerdud. Aga liikumatuid pilte vaadati pikemalt. Vaatasin, et pilti on keegi töödelnud. Istusime saalis. Eemal üks poiss rääkis, et ta on kaotanud juurdepääsu oma kodulehekülje uuendamiseks, sest teenusepakkujad uuendavad kogu aeg süsteeme. Ütlesin vahele, et minu koduleheküljega on sama lugu. Istusin esimeses reas ühe poisi kõrval. Ta surus mulle varasema ruumipuuduse pärast vastu külge, aga teisel pool teda oli nüüdseks rida tühjaks jäänud. Tulid kaks naist, kes ütlesid, et istuvad meie vahele. Nad istusid siiski tahapoole. Ütlesin, et saaks istuda teisele poole meid, mitte meie vahele. Taheti, et mina ja see poiss pühiksime põrandat, sest meil ei ole vahetusjalanõusid ja teistel kõigil on. Öeldi, et see võib tähendada, et hakkame ka edaspidi põrandat pühkima, sest ühe ütluse järgi, kes pühib põrandat, see pühib alati.

0 vastukaja: