neljapäev, juuli 02, 2020

Värvimisraamatud

Läksime peole. Trepil küsiti minu kohta, kas see ka mängib. Tuli välja, et eelmine kord olin ma olnud ainus, kes üheski mängus ei osalenud. Mul ei olnud tahtmist seda täna ka teha, aga mõtlesin, et kui ma mängu lülitun, siis võibolla tahtmine tekib. See pidu oli vanaema sünnipäev ja see toimus ühes asutuses. Tahtsin maha istuda, aga ema ütles, et ma istuks taga pool, ees istuvad tähtsamad inimesed. Mõtlesin, et kui mul ei lubata istuda enda valitud kohale, siis ma ei istu ka kuskile mujale, vaid vaatan, millised kohad üle jäävad. Läksin ahju kõrvale. Läbi ahjuseina oli näha ahjus põlev tuli. Mõtlesin, et kuidas mina vähem tähtis olen, kui ma olen vanaemale lähemalt sugulane ja elan temaga samas linnas. Aga ema vaatas nähtavasti vanusevahe järgi. Ahju kõrval värvis Veljo värvimisraamatut. Ütlesin, et need on praegu moes, ema värvib ka mandalaid. Vanasti värvisid värvimisraamatuid ainult lapsed.

0 vastukaja: