neljapäev, juuli 09, 2020

Kahtlane sõidustiil

Osalesin suusamaratonil. Minu ees sõitis Krister. Vahepeal läksin tast mööda ja vahepeal tema minust. Ma ei libistanud suuski mööda maad, vaid toetasin oma ainsa suusakepi maapinnale ja liikusin edasi hüpetega. Võibolla võidi minu sõit sellepärast tühistada, et ma ei liigu õiges stiilis, aga võibolla vabastiilis oligi lubatud ükskõik kuidas liikuda. Selja tagant tuli Artur, kes liikus Kristerist kiiremini. Finišisse jõudsin Kristerist ja Arturist mõlemast eespool. Hakkasin nüüd arvutist vaatama, mida ma olen kokku suusatanud. Aga hakkas tunduma, et ma olen asjadest valesti aru saanud.

*
Uudistes teatati, et tšetšeenid on alustanud uut sõjategevust ja on tunginud relvastatult oma pealinna. Tahtsin selle kohta rohkem lugeda. Andsin isale nimekirja kirjadest, mis on selle kohta viimasel ajal saadetud. Tegelikult enamiku kirjade puhul oli seos ainult kaudne, sest kirjutati muudest ajaloos toimunud sõdadest. Paar päeva hiljem ütles Klaus, et suurem osa uudises öeldust oli vale. Mõtlesin, et loen tõlkeprogrammiga nüüd selle piirkonna keeles uudiseid, mida Klaus ei ole lugenud.

*
Mõtlesin, et teen uuesti isiksuseomaduste testi ja vaatan, kas tulemus tuleb sama, mis varasemal korral. Raske oli otsustada, kas vastata nii, et ma olen tulemuse järgi ekstravert, või vastupidi. Mõtlesin, et teiste juuresolekul vastan teisiti kui ma seda üksi olles teeksin.

0 vastukaja: