esmaspäev, juuni 27, 2022

Enneolematus tuhandes

Sain esimest korda elus ühe malereitingu üle 2000. Täpsemalt on minu uus Vint.ee reiting nüüd 2008. Täna esimeses mängus oli vastasel vanker rohkem, aga ta ületas mõtlemisaja. Pärast seda oli minu reiting 1998 ehk üks punkt rohkem kui 25. veebruaril tehtud eelmine rekord. Teises mängus sama vastasega ähvardas mind ennast ajakaotus, aga lõpus hakkasin kiiremini käima. Lõppseisus oli mul ettur lipu vastu, aga see oli vist teoreetiline viigiseis. Vastane oleks saanud mulle ühe käiguga pati panna, aga tundus, et selle asemel tuleb käikude kordamisega viik. Enne seisu kolmandat korda kordumist ületas aga vastane ise mõtlemisaja. Pärast teise mängu lõppu olin reitingute edetabelis 18. kohal hetkel tabelis oleva ehk viimasel ajal mänginud 124 mängija hulgas.

0 vastukaja: