neljapäev, juuni 30, 2022

Luuletuste kasutamine

Isa luges Kalju Lepiku luuletusi. Ta ütles kommentaariks, et Lepik kirjutab helerohelistest taimedest vale rütmiga, õrnadest asjadest kirjutatakse teisiti. Pärast selle ütlemist tuli isale naeratus näole. Vastasin, et vahel taotletakse meelega sisu ja vormi kontrasti.

*
Vaatasin videot üritusest, kus ma olin osalenud. Sisestasin videomakile kogemata oma arvuti parooli. Mõtlesin, et ma ei pea nüüd vist parooli ära vahetama, videomakist ei tohiks välja minna, mida ma sisestasin. Vahepeal kadus videol hääl ära. Kerisin tagasi, et seda kohta uuesti häälega vaadata. Mind huvitas, kas minu luuletus loeti ette. Selgus, et ürituse juht luges ühe teise autori luuletuse ette, aga mitte minu oma. Minu nime nimetas ta ainult ühes lauses. Ütlesin, et ma pidin ise oma luuletuse videosse lugema, aga seda videot ei näidatud, filmija algul lubas, et näidatakse. Mulle vastati, et on nii palju võimalusi, kuidas saab videot kokku monteerida.

0 vastukaja: