kolmapäev, juuni 22, 2022

Kehalised ilmingud

Mul ühe õla juurest suur nahapind narmendas. Arst oli öelnud, mida sellega teha tuleb, aga ema ütles, et sellest ei piisa. Ta andis mulle teist rohtu. Ema antud rohuga läks nahk paremaks, kuigi veel mitte päris korda. Mul tuli suure varba küünest pool ära. Aga varvas jäi endiselt küünega kaetuks, sest kaks küünt olid kasvanud üksteise peal. Alles jäänud küüne all oli suur õõnsus, kus oli kasvamist alustanud kolmas küüs. Kui emale varvast näitasin, ütles ema, et mul ei ole enam varbaluud. Mina arvasin, et varbaluu on ka alles, õõnsus ei ole nii suur osa varbast nagu tundub. Mult küsiti, kas mul on külm. Vastasin, et ei ole. Mõtlesin, et see ei ole täpne vastus, mõnest punktist on mul palav ja mõnest jahe. Kui küsiti kolmandat korda, kas mul on külm, siis vastasin, et seda küsitakse juba kolmandat korda, eelmisel kahel korral mul veel ei olnud, aga nüüd juba hakkab.

0 vastukaja: