reede, juuni 10, 2022

Nuppude tihnik

Üks naiskultuuritegelane ütles, et ühe teise naiskultuuritegelase kohta avaldasin ma oma esimese dialoogi. Vaidlesin vastu, et see polnud dialoog, vaid kahele leheküljele ulatuv arvustus. Mõtlesin, et ma võin ise ka mälu järgi rääkides mahuga eksida.

*
Pidime minema matustele. Panin ülikonna selga, aga ei kavatsenud minna. Kui küsiti, kas ma lähen, siis vastasin, et ei lähe, sest ma ei kannata pikka üritust välja. Küsisin vendadelt, kas nemad lähevad. Nad ei kavatsenud ka minna. Otsustasin, et mina just lähen.

*
Mängisin malet. Mul oli tagalas nuppe tihedalt, vastase kuningas tungis tagant poolt minu tagalasse. Ta lõi ühe nupu, et saada minu nuppude keskele. Ei teadnud, kui palju on õige korraga lüia, aga tavaliselt oli males kalduvus lüia terve nupp korraga. Otsisin, kas saan vastase kuningale mati panna. Võtsin mõned käigud tagasi, et sellest seisust uuesti mängida.

0 vastukaja: