neljapäev, juuni 02, 2022

Peo lõpp

Läksin peol ühest lauast teise ja sõin seal. Kui ma tagasi esimesse lauda läksin, oli minu taldrik ära koristatud. Kui läksin uuesti teise lauda, oli ka minu sealne taldrik ära koristatud. Seejuures ei oldud veel rahul, et toit ei saa otsa. Vanaema tegeles parajasti asjade kööki kandmisega. Istusin teises lauas uuesti sama koha peale, nüüd istus minu kõrval Helena. Sõin vaikides. Kui hakkasin koju minema, oli riidehoius jalanõudega segadus. Olin tulnud peole uute siniste jalanõudega, aga selgus, et sellised jalanõud olid endale hiljuti paljud ostnud ja paarid läksid riidehoius omavahel segi. Paljudest paaridest oli üks jalanõu järel, millele ei olnud võimalik paarilist leida. Panin siniseid jalanõusid ritta. Mõtlesin, et kui ma nende asukohta muudan, ei tunne teised inimesed ka enam enda omi ära. Tanel tuli mulle appi otsima. Läksin eemale ja leidsin valged Itaalia lipuga jalanõud. Mulle meenus, et tulin täna peole vist hoopis nendega, mul oli kaks paari uusi jalanõusid.

0 vastukaja: