kolmapäev, november 23, 2022

Haruldane osaleja

Olime kokkutulekul. Ivo ei olnud kokkutulekutel osalenud, aga täna öeldi, et ta on praegu meiega samas linnas. Seepeale hakati skandeerima: "I-vo, i-vo!", et ta kohale tuleks. Mina skandeerimises ei osalenud. Ivo oli teel siia. Mõtlesin, et peidan ennast tema saabumise ajaks wc-sse. Panin ukse lukku, et keegi mulle järgneda ei saaks, aga selgus, et see ei olnud selle wc ainus uks ja nii ei olnud ma ikkagi üksi. Ütlesin teistele wc-s viibijatele, et ma näen, et siin on veel rahvast. Kui Ivo saabus, hakkas ta mängima jalgpalli. Mina lõin väravale peale ja sain peaaegu pihta, Ivo pealelöök läks rohkem mööda. Ema ütles, et Ivo isetseb, sest ta hoidis palli kogu aeg enda käes ja ei söötnud seda kellelegi.

*
Kõndisin Kaunase puiestee kandis. Öeldi, et seoses kliimamuutustega liiguvad kõrbeelevandid põhja poole. Esialgu ei olnud neid näha. Aga oli näha ühte hiigelsuurt roomajat, kelle nimi oli vist hiidvaraan. Valisin teise tee, et mitte selle loomaga kohtuda.

0 vastukaja: