teisipäev, november 29, 2022

Ise tehtud asjad

Võtsin puutüki ja hakkasin sellest skulptuuri nikerdama. Tegime Toomaga koos maski, nii et mina tegin näo ühele ja Toomas teisele küljele. Puu läks õhukeseks linaks. Ema ütles, et see on rumal film, mille järgi me maski teeme. Vastasin, et ma ei teegi selle järgi, ma pole seda filmi näinud, võibolla Toomas teeb. Läksin mask üle pea rohu peale rahva hulka kõndima.

*
Olime käinud Paides peol. Ma polnud kindel, kas seal oli tähistatud sünnipäeva või sünniaastapäeva. Oli öeldud üks variant, aga võibolla oli keel komistanud. Olin teinud seal fotosid. Näitasin, et ühel fotol on kaks klassikaaslast juba väga kortsus nägudega, aga teisel fotol olijad mitte, kuigi on sama vanad. Vastati seletuseks, et teisel fotol on valgus teine. Olin fotosid paberile ilmutanud ja postkaardialbumisse pannud. Fotosid oli albumi lõpus paar lehekülge, suurema osa albumist võtsid enda alla postkaardid. Ütlesin, et oma fotosid on siit albumist palju huvitavam vaadata kui postkaarte. Varem on küll postkaarte ka huvitav vaadata olnud.

0 vastukaja: