kolmapäev, november 02, 2022

Segadus köidetega

Kõndisin mööda teed. Minust ees pool kõndis üks tüdruk, kes vaatas selja taha ühe poisi poole. Mõtlesin, et mulle tundub see tüdruk tähtis, aga ainult selle poolest, et tal oli kunagi varem hea välimus. Ma polnud temaga kunagi rääkinud. Ma ei olnud isegi kindel, kas ma ta õigesti ära tunnen.

*
Pidin minema arsti juurde. Aga arsti asukohta oli muudetud, et see oleks heitgaasidest natuke kaugemal. Otsisin, aga ei leidnud. Nii võisin arsti juurde hiljaks jääda.

*
Läksin lugemisasutusse. Lugesin ühte vana ajalehe köidet. Siis ütlesin minu kõrval istuvale kahele mehele, et meil on köited vahetusse läinud, ma tellisin teise köite. Mees ei vastanud mulle sosinal, vaid valju häälega. Seepeale tuli asutuse töötaja, kes ütles, et mees peab vaikuse nõude rikkumise pärast lahkuma. Läksin istusin neist meestest teisele poole, et olla oma õige köite juures. Köite serv kiilus vastu puupiiret ja lehte keerates see rebenes. Vahetasin asutuse töötajaga sel teemal paar lauset.

0 vastukaja: