teisipäev, november 01, 2022

Sündmused klubis

Maleturniire korraldas tavaliselt Peebo, aga vahepeal oli korraldanud Sven. Üksteise korraldatud turniiridele polnud nad tulnud, justkui ei olekski tegemist sama klubiga. Harujõe saabus üle tüki aja klubisse, istus laua taha ja pani laua peal olnud kahest käekellast ühe endale käepeale. Aga klubil oli nüüd noor naissotsiaaltöötaja, kes pidas võõra kella käe peale panekut varguseks. Ta nõudis, et Harujõe klubist lahkuks ja enam kunagi tagasi ei tuleks. Harujõe proovis veel käe pealt maha võetud kella käele tagasi panna, aga lõpuks lahkuski majast. Mõtlesin, et Harujõega oleks ju tore mängida. Sotsiaaltöötaja kirjutas Harujõe kohta iseloomustuse, et varem on ta kuulunud prominentsete klubi liikmete hulka.

*
Panin pärast ema magama minekut veel televiisori käima, et kontrollida uudistesaatest, kas üks sündmus on toimunud. Aga selleks sündmuseks oli ainult valmistutud. Mõtlesin kontrollida veel teistelt kanalitelt. Ema oli öelnud, et nüüd käib televiisori kinni panek kahe puldiga. Ma ei teadnud, millist nuppu tuleb teisel puldil vajutada. Sain televiisori suletud ühe puldiga, aga ei teadnud, kas ta veel pärast käima läheb.

*
Läksin metsa kõrval heki sisse. Mõtlesin, et ma teen järeldusi liiga kergesti. Ükskord ainult korraks heki sisse minnes olin järeldanud, et mets on tihe, nüüd olin läinud sama heki sisse, mis oli vahepeal vanemaks saanud, ja järeldanud sellest, et mets on hõre. Läksin teisele poole teed teiste pere liikmete juurde, et korjata mustikaid. Aga mul oli puugisüst tegemata. Täna võisin saada puugi ja võibolla ka puugihaiguse. Üks puugi moodi olend roniski mul riiete peal. Püüdsin teda maha pühkida, aga ta maandus riiete teises punktis.

0 vastukaja: