neljapäev, september 21, 2023

Arvude kasv

Olin kirjutanud blogis Helinast. Blogisse tagasi pöördudes nägin, et sellele postitusele on tulnud väga palju kommentaare. Ma ei teadnudki, et blogil nii palju lugejaid on, blogikataloogi polnud enam olemas. Kartsin kommentaare lugema hakata, aga lõpuks otsustasin lugemisega pihta hakata. Mõtlesin, et võibolla saan neist kommentaaridest teada, millega Helina praegu tegeleb. Loendur näitas, et mõnel blogisissekandel oli tehtud tohutu arv klikke. Tuppa olid saabunud võõrad mehed. Küsisin neilt vene keeles, kes nad on. Ütlesin, et ma tunnen ruumis viibijatest ainult oma venda. Üks mees küsis vastu, mitu venda mul on. Vastasin, et mul on neli venda, koos minuga viis ja koos õega kuus. Mehed lõpetasid minuga vene keeles rääkimise ja jätkasid omavahelist ukrainakeelset vestlust. Tahvli ette läks üks naine, kes rääkis, et riigis kehtib uus kord, tuleb hakata kaks korda rohkem tööd tegema. Ta ütles, et arvatakse, et tööpäev algab kell 7, aga tegelikult algab see kell 11. Naersin, sest minu meelest olid omavahel vastuolus nõudmised rohkem tööd teha ja tööpäeva hiljem alustada.

0 vastukaja: