teisipäev, september 12, 2023

Riidehoiu kord

Jõudsin riidehoidu ja tahtsin sinna jätta oma joppi. Aga riidehoiu töötaja tuli minuga pahandama, et minu jopp on porine, sellist ei tohi jätta esimesse, vaid ainult tagumisse ruumi. Läksin seda tagumisse ruumi ümber tõstma. Seal oli suur trügimine. Minu jopi kinnituspael läks katki, seetõttu riputasin ta nagisse teisiti. Ei olnud kindel, kas ma seal ruumis pärast jopi ära ka tunnen. Läksin uuesti esimesse ruumi töötajaga vaidlema. Ütlesin, et mul ei ole tema nõudmiste täitmiseks aega, muidu ma võin tundi hiljaks jääda. Kõrvalt öeldi, et ma rääkisin väga kurja häälega. Mõtlesin, et ma oleks võinud veel öelda, et töötaja tõenäoliselt soovitab, et ma hiljaks jäämise vältimiseks varem üles tõuseks, aga seda ei saa teha, sest uneaeg jääb niigi liiga lühikeseks.

0 vastukaja: