reede, september 15, 2023

Üliõpilaste ettekanded

Istusin ülikooliloengus. Pidasin lühikese ettekande. Sellele järgnesid teiste üliõpilaste ettekanded. Kui varem oli mulle tundnud, et minu esinemised on kõige paremad, siis nüüd pidasin enda ettekannet kõige halvemaks. Erinevad üliõpilased pidasid ettekandeid erinevate teaduste kohta. Õppejõud ütles, et ärge juttu üles kirjutage, see pole teie eriala. Kostis naeru. Mõni püüdlikum üliõpilane oli püüdnud konspekteerida. Ma polnud seda teinud, aga nüüd mõtlesin, et oleks huvitav, kui pärast oleks konspekt olemas. Loengu lõpul ütles õppejõud, mis päeval me tagasi peame tulema. Üks tüdruk vaidles vastu, et nimetatud ajal peame minema politseisse ütlusi andma - tüdrukud. Algul sain aru, nagu ta tahaks öelda, et isegi tüdrukud, aga varsti mõtlesin, et vist hoopis, et poisid saavad teiseks kuupäevaks kutse. Mulle polnud veel kutset tulnud ja mõtlesin, et kui ma seda ei saa, siis ma ei lähe.

*
Kõndisin mööda Paide Uut tänavat. Varem oli saanud tänava lõppu jõudes ära keerata, aga nüüd enam mitte, sest tee peale oli ehitatud ette puukuur.

0 vastukaja: