esmaspäev, september 25, 2023

Sügisene mets

Läksin metsa. Kui olin natuke aega kõndinud, kuulsin möirgamist ja nägin karu. Mõtlesin, et on juba sügis ja metsas liigub inimesi vähem, seetõttu on karud julgemaks läinud. Ma ei läinud enam edasi, vaid roomasin tuldud teed tagasi. Mõtlesin, et võibolla on selles suunas minnes ka karu, võibolla peaks minema mitte mööda teed, vaid karust teisele poole teed puude alla. Aga ma ei läinud. Üks poiss ütles mind nähes teistele inimestele: "Roomav invaliid!"

*
Olin ühelt võrguleheküljelt kopeerinud enda blogisse teise autori katkendi. Nüüd tahtis Bristol kasutada sama teise autori teksti, aga ei leidnud seda enam. Võibolla see autor oli minus pettunud ja oli seetõttu teksti võrgust kustutanud. Oleks saanud Bristolile soovitada kasutada minu blogisse kopeeritud katkendit, aga seal ei olnud tervikut.

0 vastukaja: