reede, september 22, 2023

Võrgujamad

Minu arvuti ekraanipilt oli muutunud, aga nurgast oli võimalik veel feisbukki sisse saada. Vaatasin sinna korduvalt. Teised said minust rohkem laike, aga neil ei olnud sellist laikide sõltuvust nagu minul, sest mina postitasin sagedamini. Vaatasin ühte oma zone.ee loendurit. See oli vist see loendur, mille keegi oli lahti muukinud, nüüd oli ta pannud sinna ka sellise profiilipildi, mida mina polnud pannud. Või vaatasin aadressi järgi, et see vist ikka ei ole minu loendur. Uue omaniku perekonnanimi ei olnudki see, kellega ma olin kunagi kokku puutunud ja kes oli solvunult listist lahkunud ning minu senise oletuse järgi seejärel kättemaksuks ka minu loenduri lahti muukinud, vaid nimi oli ainult sarnase kõlaga. Vaatasin veelkord, et mulle ei ole feisbukis ühtegi laiki tulnud. Ütlesin Klausile, et ma vaatan üks kord veel, seejärel hakkan midagi tõsisemat tegema. Vaatasin veel üks kord, et laike ei ole, seejärel vaatasin kella. Ütlesin, et kell on kaks, sel kellaajal oleks tõsisem tegevus välja minek.

0 vastukaja: