reede, september 01, 2023

Katkestusseisu jätkamine

Käis maleturniir. Panime katkestusseisu lauale. See oli mul sel turniiril juba teine katkestusseis. Mõtlesin, et pärast vooru lõppu kirjutan blogis, et see on minu jaoks esimene katkestusseisudega turniir. Ühel turniiril olid juba varem katkestusseisud ette nähtud, aga siis ei läinud katkestamisele minu mängud. Praegu oli mul vastaseks üks poiss. Ta läks laua juurest ära ja mina mõtlesin pikalt. Mul oli mõtlemisaega järel juba ainult viis minutit, ähvardas ajaga kaotus. Siis märkasin, et ühte kuningat ei ole laual. Tekkis lootus, et saan mõtlemisaja tagasi. Mõtlesin küsida kohtunik Reilt, kas valesti peale pandud seisuga tuleb uuesti mängida. Aga edasi mõtlesin, et kui kohtunik laua juurde rääkima tuleb, võib ta veel minu aega kulutada. Vaatasin, kas saab anda vastase kuningale tuld, tule korral ei saaks ta kohe vigurit lüia ega lipu poole minna. Ajasin tuledega vastase kuninga kuningatiivalt liputiivale. Lootsin, et saan igavese tulega viigi.

0 vastukaja: