laupäev, september 23, 2023

Kalad Emajões

Mobiiltelefoniga oli halb, et keegi võis uneajal helistada. Telefoni sai ööseks välja lülitada, aga seda ma ei teinud, sest magamamineku protseduurid võtsid niigi palju aega ja telefoni väljalülitamine oleks olnud veel täiendav ajakulu. Varem polnud mul üldse mobiiltelefoni, aga nüüd oli mul neid juba kaks. Ühte neist ma polnud ühtegi korda kasutanud, see seisis sahtlis ja ma ei teadnudki, kuidas selle kasutamine käib.

*
Peatusin Võidu silla kõrval. Vaatasin jões kalu. Viskasin neile tooreid sõstraid. Mõne marja sõid nad ära ja mõnda mitte. Ruumi saabus Rei. Ta küsis, kas ma pikal turniiril osalen. Küsisin, kas see algab praegu. Rei vastas jah. Ütlesin, et ma ei saa osaleda, ma oleks pidanud enne vitamiinikuuri tegema. Rei oli nõus. Osavõtjaid kogunes ainult kümme. Vaatasin edasi kõndides turniiritabelist, et mängijate nimede taha olid kirjutatud nende reitingud, aga Veljo nime taha, et ta pole varem turniiridel osalenud. Siis oli hea, et mina ei osalenud, sest ei ole meeldiv kaotada sellele, kes mängib esimest korda. Kuigi Veljo ei olnud mänginud varem turniire, oli ta mänginud matše.

0 vastukaja: