laupäev, september 09, 2023

Maletrenni eesmärk

Kõndisin kodu poole. Pärmivabriku juures ülekäigukohas tuli mulle ema vastu. Ta ütles, mida ma koju jõudes tegema pean. Jõudsin oma maja juurde ja sisenesin trepikotta. Minu taga sisenes Jani ema, kellel oli nüüd väike koer. Läksin trepist üles astmeid vahele jättes. Vanasti olin sageli nii kõndinud, aga viimasel ajal mitte, seetõttu jalad ei paindunud enam sama hästi. Võis ka olla, et mõnel sammul jätsin vahele rohkem kui ühe astme. Jõudsin oma korteri ukseni. Ema oli ukse külge jätnud samuti sildi, mida ma tegema pean. Mõtlesin, et nii ju nähakse, et kedagi kodus ei ole.

*
Olin klubis. Tahtsin sisestada arvutisse parooli, aga Narusberg vaatas. Ütlesin, et nii ma ei saa parooli sisestada. Katsin klaviatuuri kätega ja kirjutasin käte all. Narusberg oli vist juba eemaldunud. Olin maletrennis vannitoas. Poisid ajasid juttu. Lõpuks tegin neile märkuse, et kui nad on maletrennis, siis tegelegu malega, mitte ärgu ajagu juttu. Ma ise ka ei tegelenud hetkel malega, vaid pesin, aga mul oli vähemalt eesmärk malega tegeleda. Juttu võis ajada päevakeskustes, aga sinna lapsi ei võetud, need olid mõeldud pensionäridele. Olid küll olemas ka laste päevakeskused, lapsed oleksid saanud sinna juttu ajama minna.

0 vastukaja: