neljapäev, jaanuar 18, 2024

Mälu- ja mõtlemisharjutusi

Viimasel ajal olen uut tüüpi mäluharjutusi teinud. See on vana võte, et pärast raadio uudistesaate lõppu meenutan kümmet asja, mis saates räägiti. Uuem võte on, et enne saate algust meenutan kümme asja, mis on räägitud kõigis selle nimega saadetes läbi aegade kokku või üldse kõigis raadio jutusaadetes. Enne otsingumootrorisse otsingusõnade sisestamist meenutan kümme asja, mis ma elus varem otsingumootoriga leidnud olen. Enne juutuubi avamist kümme asja, mida ma sealt varem vaadanud olen. Kõik harjutused ei pea olema mäluharjutused, võib ka asju analüüsida. Näiteks mööda tänavat kõndides öelda mõttes kümme lauset mingi tuttava inimese iseloomustamiseks. Või trenažöörisõidu ajal teha mingi luuletuse kohta kümme järeldust. Kui luuletus on pikk, võib tegeleda ka selle ühe katkendi, mitte tingimata terve luuletusega.

0 vastukaja: