laupäev, jaanuar 20, 2024

Turniirimajas

Helena ajas mind mööda tänavaid taga. Talle olid tähtsad ühed sajanditetagused Taani ajaloo sündmused. Minu meelest need olid liiga verised, aga Helena nägi nende sündmuste head külge.

*
Olin majas, kus pidi varsti algama maleturniir. Kohtusin kahe endast vanema naismaletajaga. Nad kutsusid mind turniirieelsele mängule. Läksin selle jaoks koos nendega kõrgemale korrusele. Seal ütles üks naine, et ta tahab minuga mängida nii, et kõik etturid oleksid alustades keskjoonel. Meenutasin, et ma olen maletrennis mänginud nii, et käime etturid keskjoonele käikudega. Naine ütles, et ta tahab, et nupud oleks seal juba enne mängu algust, sest tema neid käikudega sinna ei käiks. Hakkasime sellise mänguga pihta. Mängu ajal lugesin nuppude lugu. Kui mäng läbi sai, tegi naine nalja, nagu ma oleks teda näppinud.

0 vastukaja: