esmaspäev, jaanuar 08, 2024

Väike turniir


Käisin täna esimest korda sel aastal kiirmaleturniiril. Kohale jõudes selgus, et seal oli olnud eelmine nädal koroonakolle. Keegi oli haigena mängima tulnud, keegi oli pärast turniiri haigeks jäänud ja kellelgi võis olla veel peiteaeg. Sain kohtuniku käest maski. Osavõtjaid oli selle klubi kohta vähe, ainult neli. Kõik mängisid omavahel kaks partiid. Sain ainult 1,5 punkti, võibolla ma polnud pärast pikka turniiri kiire mõtlemisajaga kohanenud. Minu ainus võidupartii algas käikudega 1. d4 e5 2. de d6 ja nüüd teise etturi löömise asemel jätkasin arendust, aga lõppmängus vastane alistus, kuna mul oli kaks etturit rohkem.

Koduteel pildistasin koolimaja, kus mängisin aastal 1994 maleturniiri Tartu Kevad. Mul oli seal vastaseid Eestist, Ukrainast ja Soomest. Varem olen pildistanud postkaarte, mis Ukraina esindaja mulle seal kinkis. Selles koolimajas oli varem ka valimisjaoksond, samuti olen selle õuel mänginud nii korvpalli kui ka jalgpalli.

0 vastukaja: