esmaspäev, jaanuar 08, 2024

Vanad ja uued hindamised

Olin koolis. Tundi andis meesõpetaja. Ta vaatas tüdrukute poole. Mulle see ei meeldinud. Siis mõtlesin, et kuskile ta peab ju vaatama. Tundi andis naisõpetaja. Ta vaatas, mis mul ranitsas on. Ma ei keelanud vaatamist. Räägiti, et vanasti oli õpilaste keskmine hinne 4,4. Mõtlesin, et mul oli ainult natuke rohkem - 4,89. Siis selgus, et praeguste õpilaste keskmine hinne on alla nelja. Hakkasime tasemetööd kirjutama. Teist ülesannet ma kohe ei osanud. Mõtlesin, et ma olen intelligentne, küll ma lahenduse aegamööda välja mõtlen. Aga aeg läks ja lahendust ma ei leidnud.

*
Ma olin kapiriiulil vihikud ära sorteerinud, aga nüüd pidin süsteemi uuesti segi ajama, sest mul oli vaja vihikud aastate kaupa läbi vaadata. Tõstsin kõige pealmise aastakäigu kõige alla ja lootsin, et sellega asi piirdub. Siis vaatasin, et ülemine kapiriiul on peaaegu tühi. Ma olin vältinud selle kasutamist, sest see oli olnud vendade oma, aga nüüd olid vennad välja kolinud, nüüd vast võisin osad asjad sinna panna. Mõned minu asjad seal juba olid.

0 vastukaja: