pühapäev, jaanuar 14, 2024

Ööbimiskoht

Olime võõras linnas. Hommikul viibisime suures magamissaalis. Ütlesin Ivarile tere. Ivar teretas vastu ja ütles, et tegelikult on ta mind vahepeal ka näinud. Mõtlesin, et mina vist teda ka, aga ei hakanud seda kuuldavalt ütlema. Ivar rääkis, et ta on vanaks jäänud. Mõtlesin, et mina veel ei ole. Tüdrukud olid juba sihtkohta suundunud. Minul võtsid asjad rohkem aega ja ma ei tahtnud kõike uuesti teha. Mulle silmanurgast tundus, et ühel poisil pole midagi seljas, aga ma ei hakanud muljet kontrollima. Siis hakkas see poiss riidesse panema. Istusin laua peal. Minu selja taha istusid Krister ja Artur. Krister hakkas jutustama ümber filmi sisu, mida tema oli juba näinud ja teised pidid alles vaatama minema. Ta rääkis, et filmis kaks tegelast joovad armujooki, aga ei abiellu, vaid annavad armunu vande. Pöörasin ringi ja ütlesin, et ärge rääkige kõike ette välja, ma niigi alles vaatasin televiisorit ja ei taha nii palju filme vaadata. Krister küsis, mis filme ma vaatan. Vastasin, et tavaliselt vaatan ainult ühe filmi nädalas.

0 vastukaja: