laupäev, jaanuar 13, 2024

Paberivirn

Läksin kööki. Küsisin Jürgen I.-lt, kas tal on praegu aega küsimustele vastata või ma esitan need hiljem. Ta vastas, et ma esitaks need hiljem. Läksin tuppa tagasi. Sinna tuli ka Jürgen, kes hakkas vaatama läbi paberivirna, mille ma mõtlesin äraviskamisest päästa. Sealt sai vaadata, millised olid koolivihikud siis, kui meie veel koolis ei käinud. Ühest paberist vaatasin, et see on mingi kiri. Ütlesin, et seda ma tahan lähemalt vaadata. Selgus, et see oli ümbrikust välja võetud kiri, mille Norra kirjasõber mulle kunagi oli saatnud. Ümbrikust mäletasin, et see on mul sahtlis. Lugesin seda kirja uuesti. Selles ütles norralane, et ta on kaluri poeg. Ta nimetas, mis liiki kala tema isa kõige rohkem püiab ja mis liike ta veel püiab. Mäletasin, et vastuses olin öelnud, et ma mängin malet. Võibolla norralane sellepärast oligi kirjavahetuse katkestanud. Teine võimalus oli, et ma võisin olla tema nime valesti kirjutanud, kuna ma ei lugenud seda hästi välja.

0 vastukaja: