esmaspäev, jaanuar 22, 2024

Uus kõne

Pidin Oleski teemalisel üritusel kõnet pidama. Isa ütles, et ma peaks selle kõne kõigepealt kodus talle. Üritus oli varsti kätte jõudmas. Ütlesin, et ma ei saa enne proovikõnet pidada, kui ma olen kõne valmis kirjutanud. Mõtlesin, et ükskord ma juba pidasin Oleski kohta kõne, kahte erinevat kõnet samal teemal on raskem pidada. Läksin kirjutatud kõnega oma maja ette, minu järel väljusid majast teised üritusele suundujad. Selgus, et üks naine luges üle õla minu kõnet, sest ta hakkas seda kritiseerima, ta ütles, et Oleskil ei olnud mingit loogikat ega muid asju, mille ma kirja olen pannud, see kõne tuleb pidamata jätta. Mina leidsin, et kui ma praegu mõtlen, mida rääkida, siis ma saan veel kõne valmis. Ma ei pidanud üldse üle õla lugemist viisakaks.

0 vastukaja: